5 Oca 2020

ÖĞRETEN, ÖĞRETİM KOŞULLARI VE ÖĞRENEN

Öğrenen ile ilgili herhangi bir sorun yoksa ama öğrenme gerçekleşmiyor veya istenilen düzeyde gerçekleşmiyorsa, bu durumda sorun öğreten ve öğretim koşulları ile ilgili olsa gerektir.

İlgili tüm araştırmalar, bir toplumda eğitimin amacına ulaşmıyor olmasının temel nedeninin, genelde öğreten ve öğretim koşulları ile ilgili olduğunu belirtmektedir.

Dolayısıyla öğretmenleri, öğretim programlarını, öğretim alanlarını ve öğretim araç gereçlerini eğitimin gerektirdiği donanım ve düzeylere ulaştığında, öğrenme de arzulanan düzeyde ve öğretim amaçlarına uygun şekilde gerçekleşmektedir.

Futbol için söylemek gerekirse antrenörlerin, futbol alanlarının ve her türlü futbol gereçlerin ve eğitim programlarının olması gerektiği standartlarda ve düzeylerde sağlanması futbol eğitimini de arzulanan düzeylere ve amaçlara taşıyacaktır.

Eğitimin çıktısını, yani amaca yönelik olup olmadığını ve verimini öğrenen belirler.

Ama eğitimi öğreten sağlar.

İyi bir eğitim için iyi öğrenenleri seçmek, tek başına yetmez.
Buna iyi öğreticiler ve iyi öğretim koşulları da sağlamak gerekir.

Hiç yorum yok:

OYUN ALANLARININ YAPISI VE UYARAN İLİŞKİSİ

Oyun alanlarındaki, kazaya sebep olma olasılığı olan nesnelerin kaldırılmasına yönelik eğilim, diğer bir açıdan bakıldığında çocukların sab...